Zwroty i wymiana produktów
Zapoznaj się z naszą 30-dniową polityką zwrotów towarów zakupionych od Bestlaminate. Informacje dotyczące zwrotów/prawa do odstąpienia od umowy znajdują się także w Regulaminie sklepu internetowego. W przypadku pytań lub niejasności prosimy o kontakt emailowy lub telefoniczny.
Zwrot:
Jako Konsument lub Przedsiębiorca Indywidualny, nabywający produkt niezwiązany zawodowo z prowadzoną działalnością gospodarczą, jeśli zakupiłeś produkt drogą elektroniczną, masz prawo do jego zwrotu bez podawania przyczyny w ciągu 30 dni. Zwrot towaru nie przysługuje przy zakupie na firmę, która nie jest działalnością jednoosobową. W celu zachowania terminu musisz poinformować nas pisemnie o odstąpieniu od umowy w ciągu 30 dni od otrzymania produktu. Po upływie tego terminu zwroty nie będą przyjmowane.
Zwroty lub wymiany nie są dozwolone w przypadku zamówień specjalnych (chyba, że otrzymany produkt jest wadliwy) oraz produktów używanych i uszkodzonych.
Zwracany produkt musi być pełnowartościowy, nieużywany, nieuszkodzony i odpowiednio przygotowywany.
Zainstalowany produkt jest uważany za zaakceptowany przez Kupującego i nie podlega wymianie ani zwrotowi
Remex sp. z o.o. pokrywa zwrot należności za zwracany produkt i - jeśli Klient ponosił koszt transportu - także należności za najtańszą opcję transportu dostępną dla danego produktu.
Przedmioty nie podlegające zwrotowi:
- Towary używane.
- Zamówienia wykonane specjalnie dla klienta.
- Listwy podłogowe i wykończenia posiadające ślady użytkowania lub które zostały już zamontowane.
Aby umówić się na zwrot lub wymianę, zadzwoń do naszego Działu Obsługi Klienta pod numer 794 139 100 lub napisz do nas e-mail: [email protected].
Wysyłka:
Koszt wysyłki zwrotnej do Remex sp. z o.o. nie podlega zwrotowi, a Kupujący jest odpowiedzialny za prawidłowe zabezpieczenie i odesłanie produktu do nas na własny koszt. Zwracany produkt musi być nieużywany, starannie zapakowany i przygotowany do zwrotu zgodnie z instrukcją otrzymaną od firmy Remex, aby uniknąć potencjalnych uszkodzeń podczas transportu. Jeśli chcesz zwrócić listwy, zadzwoń do nas pod numer 794 139 100.
Do przesyłki należy dołączyć potwierdzenie zakupu i wypełniony Formularz Zwrotu Towaru, który można pobrać tutaj lub wyślemy na podany przez Ciebie adres email.
Zwrot należności:
Gdy zwracany produkt dotrze z powrotem do magazynu Remex, ul. Międzyrzecka 10, 43-225 Wola, sprawdzimy go, a po zatwierdzeniu dokonamy niezwłocznego zwrotu pieniędzy pod wskazane przez Ciebie konto bankowe.
W razie gdy zwrócony towar okaże się uszkodzony lub będą na nim ślady użytkowania wykraczające poza zakres zwykłego sprawdzenia towaru, natychmiast powiadomimy Cię o tym.
Błędy w dostawie lub uszkodzenie:
Jeśli jesteś niezadowolony z zakupu z powodu błędu w dostawie, brakującego przedmiotu lub uszkodzenie spowodowanego wysyłką, zadzwoń do nas pod numer 794 139 100 lub napisz na adres [email protected] w ciągu 2 dni od dostarczenia przesyłki, aby zgłosić problem. W sytuacji otrzymania wadliwego/niezgodnego z zamówieniem produktu lub wybrakowanej przesyłki musimy otrzymać dokumentację fotograficzną tego zdarzenia. Prosimy o przesłanie zdjęć na [email protected], dzięki czemu będziemy mogli zająć się problemem.