Wysyłka
- Ogólne informacje o wysyłce
- Po złożeniu zamówienia
- Weryfikacja zamówienia
- Wniosek o wstrzymanie lub opóźnioną datę wysyłki
- Opcje dostawy
- Opcje odbioru
- Wysyłka i czas dostawy
- Zmiana adresu wysyłki
- Śledzenia zamówienia
- Przygotowanie do dostawy
- Co zrobić w przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie
- Zwrot i wymiana
Ogólne informację o wysyłce
Wszystkie terminy dostaw są szacowane, nie możemy zagwarantować, że nie wystąpią opóźnienia transportowe poza naszą kontrolą. Nie planuj instalacji przed dostarczeniem zamówienia. Nie oferujemy dostawy w weekendy i święta.
Dostawy towaru są dostawami pod dom. Twój towar zostanie rozładowany na podjeździe. Będziesz musiał poczynić przygotowania, aby wnieść podłogę do domu.
Podanie nam najlepszego numeru kontaktowego jest bardzo ważne, abyśmy my lub firma spedycyjna mogli się skontaktować w ciągu dnia - zazwyczaj najlepiej jest podać numer telefonu komórkowego. Zapewni to szybką komunikację i dostawę.
Wróć do spisu
Po złożeniu zamówienia
Większość naszych zamówień jest wysyłana w ciągu 2-7 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty, przy szacowanym czasie transportu od 1 do 7 dni roboczych. Zamówienia paletowe wysyłamy za pośrednictwem najbardziej renomowanych przewoźników krajowych, takich jak Raben. Mniejsze zamówienia wysyłamy za pośrednictwem InPost, FedEx lub inną firmą kurierską. Zamówienia z różnymi adresami rozliczeniowymi i wysyłkowymi mogą wymagać dodatkowej weryfikacji przed wysyłką.
Jeśli zamówisz listwy z podłogą, listwy zostaną wysłane osobno za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
Zaraz po wysyłce prześlemy Ci e-mailem potwierdzenie z nazwą przewoźnika oraz numerem przesyłki i stroną internetową, na której możesz śledzić swoje zamówienie. Gdy Twoje zamówienie / materiały dotrą do lokalnego terminalu towarowego, przedstawiciel firmy przewozowej skontaktuje się z Tobą, aby zaplanować dzień i godzinę dostawy. Możesz również skontaktować się z przewoźnikiem, aby umówić się na dostawę (użyj nazwy przewoźnika i numeru śledzenia, który podaliśmy w potwierdzeniu wysyłki). Prosimy o podanie najlepszego numeru kontaktowego, abyśmy my lub firma spedycyjna mogli się z Tobą skontaktować w ciągu dnia - zazwyczaj najlepiej jest podać numer telefonu komórkowego, co pomoże szybko zrealizować dostawę.
Weryfikacja zamówienia
Bardzo poważnie podchodzimy do bezpieczeństwa wszystkich klientów i ich transakcji z Remex sp. z o.o. W przypadku wszystkich nowych klientów wymagamy weryfikacji przy zamówieniach powyżej 2000 zł z różnymi adresami rozliczeniowymi i wysyłkowymi. Jest to jednorazowy proces weryfikacji, który zapewnia bezpieczeństwo naszym klientom oraz bezpieczeństwo wszystkich transakcji. Po dokonaniu zakupu skontaktujemy się z Tobą, aby zweryfikować adres wysyłki. Do czasu zakończenia procesu weryfikacji przetwarzanie zamówienia zostanie tymczasowo wstrzymane. Mamy prawo odmówić przyjęcia niezweryfikowanych przesyłek. Ta polityka firmy została wdrożona w celu zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony prywatności.
Wniosek o wstrzymanie lub opóźnioną datę wysyłki
Jeśli chcesz, abyśmy wstrzymali lub opóźnili wysyłkę Twojego zamówienia, jesteśmy w stanie przechowywać tylko w pełni opłacone zamówienia przez okres nie dłuższy niż 2 (dwa) tygodnie kalendarzowe. Prosimy o informację w tej sprawie przy składaniu zamówienia.
Opcje dostawy
Dostawa do domu.
Wszystkie zamówienia z dostawą do miejsc zamieszkania są dostarczane do krawężnika. Firma przewozowa skontaktuje się z Tobą za pośrednictwem podanego nam numeru telefonu, aby ustalić czas dostawy. Kierowcy nie mogą wejść do domu i nie są odpowiedzialni za przemieszczanie materiałów wewnątrz domu. Wysyłka zamówień zawierających 8 pudełek i więcej będzie zaplanowana z usługą windy. Każde pudełko waży około 18 kg, więc bądź przygotowany i zorganizuj pomoc, jeśli to konieczne. Ktoś musi być pod wskazanym adresem, aby odebrać przesyłkę. Ktokolwiek przyjmuje dostawę, przed podpisaniem dokumentów musi sprawdzić zewnętrzną stronę kartonów pod kątem prawidłowej ilości / ewentualnych uszkodzeń.
Odbiór przez klienta
Zapraszamy do odbioru zamówienia z naszego magazynu w miejscowości Wola, ul. Międzyrzecka 10 w godzinach 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku wyłącznie po wcześniejszym umówieniu terminu.
Opcje odbioru
Możesz złożyć zamówienie online i zaplanować odbiór z naszego magazynu znajdującego się pod adresem ul. Międzyrzecka 10, 43-225 Wola. Nasze godziny pracy dla odbioru to 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku. Każde zamówienie musimy przygotować, do czego potrzebujemy czasu, dlatego odbiór będzie to możliwy wyłącznie po wcześniejszym ustaleniu terminu.
Aktualizacja dotycząca koronawirusa wywołującego COVID-19
W czasie zagrożenia epidemicznego spowodowanego koronawirusem, w trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników, prosimy o skorzystanie z możliwości zakupów online bądź telefonicznie:
- ZADZWOŃ DO NAS pod numer 32-216-48-16
- KUP ONLINE: 24/7 na www.bestlaminate.pl lub Allegro
- DARMOWE PRÓBKI: Zamów bezpłatne próbki na stronie www.bestlaminate.pl. Zostaną wysłane do Twojego domu.
Wysyłka i czas dostawy
Większość zamówień jest wysyłana w ciągu 2-7 dni roboczych, a szacowany czas transportu to 1-7 dni roboczych.
Wszystkie terminy dostaw są szacowane, nie możemy zagwarantować, że nie wystąpią opóźnienia poza naszą kontrolą. Nie planuj instalacji przed dostarczeniem zamówienia. Nie oferujemy dostawy w weekendy i święta. Listwy zostaną wysłane oddzielnie od podłogi za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
Zmiana adresu wysyłki - ponowne przesłanie
Za każdym razem, gdy po złożeniu zamówienia poprosisz nas o zmianę adresu wysyłki, zastosowanie mają następujące zasady:
Zadzwoń do obsługi klienta tel.: 794 139 100, aby uzyskać autoryzację, instrukcje i koszt ponownej wysyłki.
Zmiana adresu dostawy rozpocznie nowy proces weryfikacji zapobiegania oszustwom. Odmawiamy wysyłania towaru na niezweryfikowane adresy. Będziesz odpowiedzialny za pokrycie opłat za ponowne wysłanie, jeśli towar został już wysłany na pierwszy wskazany adres.
Śledzenie zamówienia
Zaraz po wysyłce prześlemy Ci e-mailem potwierdzenie z nazwą przewoźnika, a także numerem przesyłki i linkiem do strony, na której możesz śledzić swoje zamówienie. Firma przewozowa skontaktuje się z klientami indywidualnymi, gdy materiał dotrze do lokalnego terminala towarowego, aby ustalić datę i godzinę dostawy. Możesz również wcześniej skontaktować się z przewoźnikiem, aby umówić dostawę i potwierdzić godzinę.
Przygotowanie do dostawy
Po otrzymaniu zamówienia musisz zweryfikować swoje zamówienie i podpisać dokumenty wysyłkowe potwierdzające, że wszystko dotarło w dobrym stanie. Listwy zawsze będą wysyłane oddzielnie od Twojej podłogi.
Przed podpisaniem dokumentów dostawy u kierowcy, należy sprawdzić przesyłkę pod kątem zgodności i ewentualnych uszkodzeń transportowych, które mogły wystąpić. Przeprowadź dokładną kontrolę wizualną zewnętrznej strony towaru z listy przewozowej i zanotuj wszystkie problemy, nieważne jak małe, na pokwitowaniu dostawy kierowcy. Zwrotu kosztów i wymiany towaru nie można dokonać bez potwierdzenia uszkodzenia na pokwitowaniu dostawy/protokole uszkodzenia towaru.
Dlatego jeśli w momencie dostawy zostaną wykryte uszkodzenia transportowe, zanotuj ewentualne problemy na potwierdzeniu dostawy od kierowcy, spisując protokół szkody i natychmiast skontaktuj się z Remex tel:. 32 216 48 16
Jeśli uszkodzenie przesyłki zostanie wykryte po podpisaniu dostawy przedmiotu w dobrym stanie, nie będziemy w stanie wyjaśnić tego z firmą transportową, dlatego bardzo ważne jest aby dokonać inspekcji dostarczonego towaru w momencie dostawy.
W razie potrzeby zadzwoń do naszego Działu Obsługi Klienta pod numer 794 139 100 lub 32 216 48 15 w godzinach pracy od poniedziałku do piątku: 8:00 - 16:00 lub napisz do nas w dowolnym momencie na adres [email protected].
Prosimy o jak najszybsze wniesienie pudełek z dostarczonymi panelami do środka.
Remex sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za towary uszkodzone przez deszcz lub pogodę w wyniku pozostawienia ich na zewnątrz po dostawie.
Co zrobić w przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie
Jeśli w momencie dostawy zostaną stwierdzone uszkodzenia przesyłki, nie należy odrzucać zamówienia. Zanotuj wszelkie problemy na dokumencie dostawy kierowcy i natychmiast skontaktuj się z Remex pod numerem 794 139 100 lub 32 216 48 16 w godzinach 8.00 – 16.00 (poniedziałek-piątek) lub napisz do nas na adres [email protected]
Jeśli dowód uszkodzenia dostawy nie zostanie odnotowany, nie będziemy w stanie zwrócić ani wymienić żadnego materiału, który został uszkodzony podczas transportu.
Postępuj zgodnie z naszymi zasadami dotyczącymi szkód 1-2-3:
KROK 1: Przed podpisaniem dokumentów dostawy należy zanotować zdarzenie na dokumentach dostawy, szczegółowo opisując uszkodzenie. Podaj szczegółowe informacje dotyczące uszkodzeń: uszkodzone rogi, rozbite opakowania z lewej strony na palecie, itp.
KROK 2: Zrób zdjęcia wszystkich uszkodzeń – będzie nam potrzebna dokumentacja fotograficzna zaistniałej sytuacji
KROK 3: Zadzwoń do nas od razu pod numer 794 139 100 lub wyślij e-mail na adres [email protected] tego samego dnia.
Rozwiążemy Twój problem z wielką starannością, a w razie potrzeby wydamy towar na wymianę lub zwrócimy pieniądze. Jeśli zajdzie potrzeba wymiany, dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej ją zrealizować. Wszystkie zamówienia na paletach wysyłamy w pełni zabezpieczone taśmą spinającą, z narożnikami ochronnymi i owinięte folią termokurczliwą. Pojedyncze paczki również są starannie pakowane i zabezpieczone kątownikami oraz folią. Wszystkie zamówienia opuszczają nasz magazyn w dobrym stanie, dlatego w przypadku zauważenia najmniejszych uszkodzeń prosimy o odnotowanie tego na dokumentach dostawy.
W rzadkich sytuacjach, gdy przesyłka jest dostarczana w warunkach nieopisanych powyżej (bez pasów, bez narożników, bez folii lub luźne pudełka), prosimy o kontakt telefoniczny pod numer 794 139 100 przed wyjazdem kierowcy, dzięki czemu możemy zdecydować, jakie działania należy podjąć. Wszelkie uszkodzenia wykryte po dostawie będą podlegały zatwierdzeniu reklamacji przez przewoźnika.