Regulamin Sklepu
I INFORMACJE OGÓLNE
1. Regulamin określa zasady sprzedaży przez sklep internetowy www.bestlaminate.pl należący do firmy : "Remex sp. z o.o." 43-225 Wola, ul. Międzyrzecka 10, NIP 646-265-17-46 REGON 278294575, Sąd Rejonowy w Katowicach VIII Wydział Gospodarczy KRS Katowice ul. Lompy 14 NR KRS 0000215150 Kapitał Zakładowy 2.850.000PLN
2. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem sieci Internet, w formie umowy zawieranej na odległość pomiędzy składającym zamówienie zwanym dalej Klientem, a sklepem internetowym bestlaminate.pl zwanym dalej Sprzedającym.
3. Adres internetowy sklepu : www.bestlaminate.pl
II ZAMÓWIENIA
1. Zamówienia przyjmowane są poprzez :
• formularz zamówienia znajdujący się na stronie sklepu www.bestlaminate.pl
• pocztę mailową [email protected] podając dokładną nazwę i ilość towaru oraz pełne dane zamawiającego wraz z numerem telefonu,
• telefonicznie pod numerem 32 216 48 16 w godzinach od 8.00-16.00 w dni robocze.
2. Do realizacji zamówienia wymagane jest :
• podanie nazwy oraz ilości zamawianych produktów,
• podanie adresu dostawy oraz danych kontaktowych,
• wskazanie formy płatności i dostawy,
• potwierdzenie zamówienia poprzez kliknięcie linku zawartego w mailu otrzymanym ze sklepu po złożeniu zamówienia dla Klientów nie zarejestrowanych w sklepie bestlaminate.pl. Klienci, którzy są zarejestrowani (posiadają konto) w sklepie bestlaminate.pl, wymóg potwierdzenia zamówienia nie dotyczy.
3. W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych lub błędnych danych i braku możliwości kontaktu z Klientem, Sprzedający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zamówienia.
4. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia ).
5. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub wycofać je do momentu jego wysłania. Wprowadzenie zmian lub wycofanie jest możliwe poprzez :
• kontakt telefoniczny pod numerem 32 216 48 16,
• zamieszczenie uwag w polu "Uwagi" na formularzu zamówienia,
• kontakt e-mail pod adresem [email protected] .
III CENY TOWARÓW I PŁATNOŚĆ
1. Ceny oferowanych towarów podawane są w PLN i są cenami brutto. Cena podana przy każdym towarze obowiązuje w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Bestlaminate.pl zastrzega sobie możliwość zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie sklepu. Podane ceny nie zawierają kosztów przesyłki.
2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary :
• płatność przy odbiorze - należność pobiera pracownik firmy dostarczającej przesyłkę,
• płatność przelewem bankowym bezpośrednio na konto sklepu.
Numer konta Remex. sp. z o.o. : ING BANK ŚLĄSKI S.A. 81 10501399 100000 2287570481
3. Do każdego zamówienia doliczany jest koszt dostawy przesyłką zgodny z cennikiem firmy dostarczającej.
4. Do każdego zamówienia wystawiany jest dowód sprzedaży (paragon lub faktura Vat - na życzenie ).
IV TERMINY DOSTAWY I KOSZTY
1. Przy każdym towarze podany jest czas dostępności-realizacji zamówienia. Jest to czas, który upływa od złożenia zamówienia do chwili wysłania ze sklepu skompletowanego towaru, przy czym uwzględniane są tylko dni robocze. Zamówienie na towary o różnym czasie dostępności wysyłane jest po skompletowaniu całości zamówienia.
2. Przewidywany czas dostawy przesyłki kurierskiej to 1-3 dni robocze od momentu wysłania.
3. Wysyłka zamówienia jest uzależniona od formy płatności :
• zamówienie płatne przy odbiorze (pobranie) - towar zostanie wysłany po otrzymaniu przez sklep potwierdzenia zamówienia, w dni robocze, maksymalnie w przeciągu 24 godzin od skompletowania zamówienia,
• zamówienie płatne przelewem (przedpłata) - towar zostanie wysłany po zaksięgowaniu środków na koncie bestlaminate.pl, w dni robocze, maksymalnie w przeciągu 24 godzin od skompletowania zamówienia.
4. Koszt przesyłki jest uzależniony od wagi całego zamówienia oraz wybranej formy płatności i dostawy.
V ZWROTY I REKLAMACJE
1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie bestlaminate.pl w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki bez podania przyczyny.
2. Zwrot jest możliwy gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar musi być kompletny. Towar zabezpieczony fabrycznie przed otwarciem nie może być zwrócony po zdjęciu folii lub usunięciu zabezpieczeń, zniszczeniu kartonu. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymanym oryginałem Rachunku oraz informacją o numerze konta na jakie należy przelać zwracane pieniądze lub informacją o innym towarze w zamian.
3. W przypadku przesyłki zwrotnej realizowanej zgodnie z pkt 1, koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Klient. Bestlaminate.pl nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
4. Zwrot należnej kwoty równej cenie towaru nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania towaru jeżeli Klient przy zakupie zapłacił przelewem (przedpłata). Jeżeli Klient dokonał zakupu towaru za pobraniem, zwrot pieniędzy następuje do 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego towaru. Środki zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
5. Jeżeli w trakcie zawierania transakcji Klient otrzymuje dodatkowe oferty w postaci rabatu lub gratisu , to w przypadku rezygnacji z transakcji i zwrotu towaru, koszty poniesione przez sklep www.bestlaminate.pl, a związane z udzielonym rabatem lub gratisem pomniejszą kwotę, o której mowa w pkt.4.
6. W przypadku wymiany towaru, kolejna przesyłka zostanie wysłana zgodnie z zasadami określonymi w paragrafie 4.
7. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych lub wad technicznych, Klient powinien odesłać wadliwy produkt przesyłką na adres : Remex sp. z. o. o .ul. Międzyrzecka 10, 43-225 Wola. Do odsyłanego towaru należy dołączyć oryginał dowodu sprzedaży oraz notatkę dotyczącą przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania stanów magazynowych), bestlaminate.pl zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Zwrot należnej kwoty równej cenie towaru nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od rozpatrzenia reklamacji przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta.
VI REGULAMIN KONSURSU
Regulamin i szczegóły konkursu fotograficznego znajdują sie tutaj.
Administratorem danych osobowych jest REMEX sp. z o.o. ul. Międzyrzecka 10, 43-225 Wola. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do realizacji umowy. Dane osobowe będą wykorzystywane wyłącznie do realizacji umowy kupna-sprzedaży. Każdej osobie przysługuje prawo wglądu do treści swoich danych osobowych i ich poprawiania, a także żądania zaprzestania ich przetwarzania.
Więcej informacji nt. polityki prywatności tutaj.