Polityka zwrotu 

30-dniowa polityka zwrotów

Mamy nadzieję, że podoba Ci się to, co zamówiłeś, ale jeśli coś jest nie tak, daj nam znać.

Wymienimy Twój przedmiot na nowy lub zwrócimy Ci pieniądze.

Jako Konsument lub Przedsiębiorca indywidualny, nabywający produkt w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, ale nie związany z celami zawodowymi, możesz odstąpić od umowy i zwrócić swoje produkty w ciągu 30 dni od daty otrzymania zamówienia, aby uzyskać zwrot ceny zakupu produktu i - w przypadku poniesienia kosztu transportu - najniższego kosztu transportu dla danego produktu. W ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki powiadom nas pisemnie o zamiarze zwrotu pod adresem [email protected]. Po upływie 30 dni od otrzymania przesyłki zwrotów nie przyjmujemy.

Koszty wysyłki zwrotnej nie podlegają refundacji, a Ty jesteś odpowiedzialny za prawidłowe zabezpieczenie towaru do transportu i odesłanie produktu do nas na własny koszt. Jeśli chcesz zwrócić listwy, zadzwoń do nas pod numer 794 139 100.

Zwracany produkt musi być nieużywany, kompletny, nieuszkodzony i przygotowany do zwrotu zgodnie z instrukcją Remex, aby uniknąć potencjalnych uszkodzeń podczas transportu. Remex sp. z o.o. nie przyjmuje zwrotów po 30 dniach od zakupu. Zwroty lub wymiany nie są dozwolone w przypadku używanych produktów oraz zamówień specjalnych (chyba że produkt jest wadliwy). Zwroty nie będą przyjmowane w przypadku pudełek uszkodzonych przez pogodę lub deszcz z powodu niewłaściwego przechowywania po wysyłce. Wszystkie zwroty wymagają potwierdzenia zakupu i wypełnienia formularzu zwrotu.

Jeśli masz pytania, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta pod numerem 794 139 100 lub 32 216 18 16 albo napisz na adres [email protected].

Instrukcja przygotowania przesyłki zwrotnej:

Poniżej przedstawiono proces wysyłki zwrotnej w przypadku zwrotu zamówień paletowych. Transport palet odbywa się na koszt zwracającego towar.

Przed odebraniem palety przez firmę przewozową prosimy Cię o zdjęcia palety, aby upewnić się, że nie ma uszkodzeń i że paleta jest prawidłowo przygotowana do transportu. Wszelkie palety uszkodzone w wyniku niewłaściwej obsługi lub oddziaływania środowiska, takiego jak deszcz lub śnieg, nie będą kwalifikować się do zwrotu.

Instrukcje pakowania przesyłek paletowych:

Zabezpiecz duże zamówienia (4paczki lub więcej) paneli na palecie za pomocą taśmy do spinania, upewniając się, że wszystkie rogi materiałów są zabezpieczone narożnikami. Po zabezpieczeniu podłogi na palecie, podkład pod panele można położyć na panelach z taśmami i owinąć folią termokurczliwą, aby zapobiec wystąpieniu jakichkolwiek uszkodzeń. Każdy uszkodzony produkt, który zostanie zwrócony, zostanie odliczony od całkowitego zwrotu. Remex sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty poniesione w związku z pakowaniem i zabezpieczeniem palety na czas transportu.

Zwracane pudełka podłogowe należy układać na palecie, starannie, równo i ostrożnie - nie wolno rzucać paczek, aby nie uszkodzić paneli w środku. Po ułożeniu w stos krawędzie pudełek należy przykryć zabezpieczającymi narożnikami. Zapobiega to przesuwaniu się i uszkadzaniu pudełek na krawędziach podłogi. Uszkodzenia powstałe podczas transportu zwrotnego nie będą akceptowane do zwrotu. Przyjmujemy z powrotem tylko nieuszkodzony towar.

Jeśli chcesz ubezpieczyć przesyłkę, Twoim obowiązkiem jest opłacenie ubezpieczenia.

Jeśli zwracasz podkład, umieść rolki na pudełkach paneli, które są zwracane, i starannie go zamocuj. Jeśli wysyłasz sam podkład, zapakuj go w pudełko i upewnij się, że jest dobrze zaklejone taśmą. Przyjmujemy tylko nieużywane, pełne rolki. 

W przypadku chęci zwrotu listew skontaktuj się z nami. Ze względu na ich wymiary i konstrukcję, zwroty listew muszą być odesłane w tubie kartonowej, która zabezpieczy je przed uszkodzeniem. Pamiętaj, aby zabezpieczyć końce rury plastikowymi zaślepkami i bezpiecznie je zakleić na czas przewozu. Wszelkie uszkodzone produkty zostaną odliczone od całkowitego zwrotu kwoty za towar.

Pobierz formularz odstąpienia od umowy > tutaj

Zwrot towaru z dołączonym formularzem należy kierować na adres:

Remex sp. z o.o.

Międzyrzecka 10,

43-225 Wola

Tel.: 32 216 48 16

Po otrzymaniu zwrotu towaru i inspekcji przesyłki zwrócimy Ci pełną kwotę za nieuszkodzone i nieużywanie towary oraz - jeżeli dotyczy - koszty najtańszej przesyłki dostępnej dla danego produktu.

UWAGA:

W przypadku Śląska i Małopolski, skontaktuj się z nami - być może będziemy mogli samodzielnie odebrać towar od Ciebie przy okazji trasy w daną okolicę. Pozwoli to uniknąć ewentualnego uszkodzenia towaru.

Instrukcje zwrotu małych przesyłek: listwy, podkład i pojedyncze pudełka.

Poniżej przedstawiono proces wysyłki zwrotnej w przypadku zwrotów małych zamówień, w tym listew, podkładów i małych pudełek.

Zwroty organizowane są na koszt odsyłającego.

Małe zamówienia na podłogi (1-4 pudełka) muszą być dobrze opakowane folią bąbelkową i otoczone narożnikami zabezpieczającymi, aby chronić paczki przed uszkodzeniem. Oznacz towar jako delikatny - nie można nim rzucać. 

Instrukcje pakowania małych przesyłek:

Jeśli wysyłasz sam podkład, zapakuj go w pudełko i upewnij się, że jest dobrze zabezpieczony taśmą. Przyjmujemy tylko nieużywane, pełne rolki.

Zwroty listew, z uwagi na ich rozmiar i delikatną konstrukcję, muszą być odesłane w tubie kartonowej zabezpieczającej przed ewentualnym uszkodzeniem w transporcie. Pamiętaj, aby zabezpieczyć końce rury plastikowymi zaślepkami i bezpiecznie zakleić je na czas transportu.

Zwroty za elementy uszkodzone z powodu wysyłki zwrotnej nie przysługują. Jeśli chcesz ubezpieczyć paczkę, Twoim obowiązkiem jest opłacenie ubezpieczenia.

W przypadku zwrotów pamiętaj, aby zapakować zwracane produkty z informacjami o zamówieniu i formularzu zwrotu towaru. Możesz wysyłać korzystając z firm kurierskich, np. Fedex, DHL, DPD, UPS, Kurier InPost.

Zwroty należy kierować na adres:

Remex sp. z o.o. 

Międzyrzecka 10

43-225 Wola

Tel.: 32 216 48 16

Po otrzymaniu zwrotu  towaru i inspekcji przesyłki zwrócimy Ci pełną kwotę za nieuszkodzone i nieużywane towary. Zwrot nie dotyczy kosztu przesyłki.

UWAGA:

W przypadku Śląska i Małopolski, skontaktuj się z nami - być może będziemy mogli samodzielnie odebrać towar od Ciebie przy okazji trasy w daną okolicę. Pozwoli to uniknąć ewentualnego uszkodzenia towaru.

Pozostałe informacje dotyczące zwrotów dostępne są w Regulaminie sklepu internetowego https://bestlaminate.pl/regulamin i w zakładce Zwroty: https://bestlaminate.pl/zwroty

W razie pytań prosimy o kontakt [email protected] lub pod numerem telefonu 794 139 100 raz 32 216 48 16.